Dyskusje na każdy temat prowadzone przez zarejestrowanych Użytkowników.

Moderatorzy: admin, RobertP

kasai
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2016-11-23, 15:02

Biuro dla firmy

Postprzez kasai » 2017-07-12, 12:23

Szukam biura dla firmy w Trójmieście. Powierzchnia do 100m2 i swoboda w aranżacji to kluczowe warunki. Oferta na wzór biurowca Cube Office Park - http://www.cubeofficepark.pl w Gdańsku, który na razie nie jest dla mnie osiągalny. Czy znajdzie się ktoś życzliwy, kto działa w tym regionie i podsunie jakieś namiary?

better2
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2017-07-20, 09:30

Re: Biuro dla firmy

Postprzez better2 » 2017-07-20, 09:40

Wiesz co ja zauważyłam, że teraz trzeba się na zapas w takim biurze zabezpieczać. Chodzi mi tutaj o przydatne artykuły, takie jak papier, drukarka, tusz d drukarki czy telefonu służbowe. Przeczytaj sobie https://ale.pl/ co w asortymencie ma ten sklep. Zapytaj pracowników, ile czego jest potrzebne, co najszybciej schodzi co warto zakupić, a czego nie.

Reklama
landrynka
Znawca
Znawca
 
Posty: 204
Dołączył(a): 2016-06-17, 12:11

Re: Biuro dla firmy

Postprzez landrynka » 2017-08-07, 09:55

Myślę, że może Wam się też przydać w biurze profesjonalna kserokopiarka lub drukarka. Oczywiście na początek jest to naprawdę duża inwestycja więc może warto pomyśleć o wynajmie? Na stronie http://konicaminolta-com.pl/ znajdziecie wszystkie informacje na ten temat.

elabarbara
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2017-03-15, 12:55

Re: Biuro dla firmy

Postprzez elabarbara » 2017-08-14, 22:01

Oczywiście zgadzam się drukarka w biurze jest bardzo potrzebna. Ja ostatnio kupiłam drukarkę wielofunkcyjną w tym sklepie https://locoprint.pl/ z którego jestem bardzo zadowolona, bo można też skanować czy kopiować dokumenty. Moim zdaniem warto się im bliżej przyjrzeć.

krzysztofbg
Średniozaawansowany
Średniozaawansowany
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2017-04-24, 08:36

Re: Biuro dla firmy

Postprzez krzysztofbg » 2017-09-11, 11:22

Drukarka w nowoczesnym biurze musi spełniać liczne standardy związane z szybkością i jakością wydruku. Szybkie drukarki potrafią wydrukować nawet 50 stron na minutę.
Nie bez znaczenia pozostaje także fakt łatwej integracji drukarki w środowisku biurowym. Dostęp do aplikacji mobilnych, za pomocą których można zdalnie zarządzań przekazywanymi do wydruku dokumentami bardzo mocno usprawniają pracę biura. Dlatego wydaje mi się, że jeżeli firma ceni sobie jakość i efektywność pracy powinna skorzystać z drukarek Kyocery. Japońska technologia to gwarancja doskonałej jakości.

Tango1
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2017-06-19, 11:21

Re: Biuro dla firmy

Postprzez Tango1 » 2017-10-07, 23:12

Kyocery maja niezle urzadzenia wielofunkcyjne - z serii 20xx - drukarka+ksero+skaner z ADF - naprawde daja rade w biurach. Jesli chodzi o koszt druku - to mozna go jeszcze obnizyc, kupujac zamienniki. Ale z zamiennikami trzeba uwazac - te naprawde tanie, niskiej jakosci - nie dosc, ze starczaja na mala ilosc stron, to jeszcze - potrafia sypac proszkiem, brudzac i niszczac sprzet. Lepiej juz zainwestowac w dobrej jakosci zamienniki - takowe mozna dostac np w sklepie https://laserowka.pl/ - posiadaja tonery do praktycznie wszystkich modeli sprzetu na rynku, a cenowo? - TOP5 na ceneo czy skapcu - to mowi samo za siebie, jesli chodzi o ceny tonerow w tym sklepie.

Muszeczka
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2017-10-09, 12:17

Re: Biuro dla firmy

Postprzez Muszeczka » 2017-10-09, 12:25

Wyszukanie biura dla firmy nie jest łatwe, coś o tym wiem, bo u mnie w firmie trwają poszukiwania nowego miejsca i to już od roku prawie.

Iwona79
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 89
Dołączył(a): 2017-01-19, 12:17

Re: Biuro dla firmy

Postprzez Iwona79 » 2017-11-01, 21:17

@Muszeczka zgadzam się, że wyszukanie biura nie jest łatwe. A powiedz mi, koniecznie musicie zmieniać biuro? Może warto renegocjować warunki umowy wynajmu obecnego? Jak to zrobić możecie dowiedziec się na szkoleniu organizowanym przez Walter Herz http://akademianajemcy.pl/ . Wiesz, czasem to się naprawdę bardziej opłaca niż przeprowadzka do nowego miejsca.

tomasz30
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 87
Dołączył(a): 2016-10-18, 13:57

Re: Biuro dla firmy

Postprzez tomasz30 » 2017-11-16, 16:23

Biuro powinno być przede wszystkim funkcjonalne, ale nie tylko, także eleganckie i komfortowe, w dobrej lokalizacji. Biura do wynajęcia najłatwiej znaleźć przez internet, choćby przez https://walterherz.com - mają tam oferty nieruchomości biurowych z całej Polski.

mali91
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2017-12-07, 12:21

Re: Biuro dla firmy

Postprzez mali91 » 2017-12-07, 12:37

Wynajęcie powierzchni biurowej to jedno i w tym temacie raczej ci nie pomogę. Ale bardzo ważne jest wyposażenie biura w papier, tonery, długopisy, teczki, segregatory itp. Tutaj mogę co nie co powiedzieć sprawdź sobie firmę 3B w Łodzi. Mają też sklep internetowy warto zobaczyć. zamawiam u nich [url
tonery papier i wszystkie artykuły jakie potrzebuję do biura. Kupowałem u nich nawet sprzęt biurowy.

Emkaolka0
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2017-10-29, 10:25

Re: Biuro dla firmy

Postprzez Emkaolka0 » 2017-12-19, 17:04

Tak jak mówicie, biuro powinno być przede wszystkim funkcjonalne, dlatego tez powinniście zadbać o wygodne i praktyczne meble biurowe. Znajoma zamawiała gotowe już zestawy ze sklepu z Warszawy http://www.tntoffice.pl Zobaczcie sobie ich szeroką ofertę mebli biurowych, gabinetowych czy konferencyjnych na pewno coś dobierzecie w sam raz do swojej firmy

Wroldermijszak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2017-12-21, 16:20

Re: Biuro dla firmy

Postprzez Wroldermijszak » 2017-12-21, 17:14

Moim zdaniem fajną opcją może być biuro wirtualne. Ja korzystam z oferty http://ideaplace.pl/pl/oferta/twoja_firma/ i jestem jak najbardziej zadowolony z tego. Kontakt z klientami jest o wiele wygodniejszy teraz :)

fana6
Specjalista
Specjalista
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2017-11-11, 22:15

Re: Biuro dla firmy

Postprzez fana6 » 2018-01-10, 18:12

Takie biuro powinno być bardzo funkcjonalne i znajdować się w dobrym punkcie. A stosujecie takie rozwiązania jak to https://wfirma.pl/jpk w swoich firmach? Pozwalają one na usprawnienie działania firmy. To np. pozwala na samodzielne generowanie jednolitego pliku kontrolnego. Każda firma ma taki obowiązek, a dzięki temu narzędziu można to zrobić w szybki i tani sposób.

tigeeer
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 73
Dołączył(a): 2017-11-25, 14:32

Re: Biuro dla firmy

Postprzez tigeeer » 2018-07-06, 09:53

Sama doskonale wiem, że biuro to przede wszystkim pracownicy, a także wyposażenie. Bez dobrych sprzętów ani rusz. W moim biurze najważniejszą rolę ogrywa drukarka. Natomiast aby zaoszczędzić, postanowiłam ją wydzierżawić od http://drukarkizafree.pl/ i był to strzał w dziesiątkę. Płacę niewielki abonament, bo jedynie 27zl miesięcznie, a w zamian mam drukarkę świetnej jakości i wszystkie materiały eksploatacyjne za free.

Arkadiusz1
Specjalista
Specjalista
 
Posty: 175
Dołączył(a): 2018-02-01, 10:48

Re: Biuro dla firmy

Postprzez Arkadiusz1 » 2018-07-18, 18:53

Oczywiście, to bardzo ważna rzecz. Przecież jeśli w jakimś miejscu spędzacie 8-10 godzin dziennie, to chyba warto zadbać, by było tam naprawdę komfortowo. Bardzo pomagają w tym takie elementy jak zabudowy z firmy republika szkła, którym przyjrzeć się możecie w http://www.republikaszkla.pl/system/szklane-zabudowy/ Myślę, że ten temat może dużo zmienić w Waszej firmie na plus.

Następna strona

Powrót do Bocznica

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron