Ogólne zagadnienia dotyczące praktyki stosowania przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego, hr

Moderatorzy: admin, RobertP, anita.p

kasia
 

Forum pracownicze a rady pracowników

Postprzez kasia » 2007-07-31, 15:57

Czy spotkaliście się z określeniem Forum pracownicze powoływane zamiast rad pracowników? (ustawa o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji?)?

Agness
 

Postprzez Agness » 2007-08-21, 22:05

Nie spotakałam się z czymś takim, czy to wogóle funkcjonuje w firmach?

Reklama
Gość
 

Postprzez Gość » 2007-10-09, 07:40

W 2006 roku poinformowaliśmy pracowników o możliwości utworzenia rady pracowników, jednakże nikt się nie zgłosił. Co powinniśmy w takiej sytuacji zrobić? Na dzień dzisiejszy w naszym urzędzie nie ma rady pracowników.

pyza
 

Postprzez pyza » 2008-05-06, 21:28

Warto zachęcić pracowników do stworzenia rady. Na początek niech będzie to comiesięczne spotkanie wyznaczonych pracowników z osobą z dyrekcji. Omawiajcie sprawy sporne i budzące najwięcej emocji. Kolejne spotkanie zacznijcie od spraw załatwionych i rozwiązanych oraz tych, które nie udało się zrealizować. Gwarantuję, że po kilku miesiącach rada pracowników (forum ) będzie przyjemnością dla obu ston.

ania81
 

Postprzez ania81 » 2008-07-24, 09:40

:!: :!: :!: :!: PYTANIE DOTYCZACE KURONIóWKI:
jesli pracownik pracowal przez 4 lata na 1/4 etatu,pozniej na pol etatu w jednej firmie...czy nalezy mu sie kuroniowka?czy wlicza sie w to jeszcze poprzednie lata pracy?wiem ,ze chodzi tu o jakis Fundusz Pracy...poprzednie zatrudnienia byly tez na 1/2 etatu.pilnie prosze o odpowiedz w tym TEMACIE-jak to jest-ile i dlaczego??? :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :idea: :idea: :idea:


Powrót do Prawo pracy w praktyce - tematy ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości