Dokumentacja czasu pracy, planowanie pracy, praca nadliczbowa, praca w dni wolne, systemy i rozkłady czasu pracy

Moderatorzy: admin, RobertP, notosiup

maaartaaak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2018-02-15, 08:59

Praca w sobotę zamiast poniedziałku

Postprzez maaartaaak » 2018-02-15, 09:01

Czy w zakładzie pracującym standardowo od poniedziałku do piątku pracodawca może zlecić wszystkim pracownikom pracę w sobotę i dać wolny poniedziałek?
Jak to załatwić organizacyjnie?

Kasia1973
Znawca
Znawca
 
Posty: 3529
Dołączył(a): 2009-10-15, 08:20

Re: Praca w sobotę zamiast poniedziałku

Postprzez Kasia1973 » 2018-02-16, 13:34

może - będzie to polecenie pracy w nadgodzinach - oczywiście musi pracownikom oddać dzień wolny do końca okresu rozliczeniowego w terminie uzgodnionym z pracownikiem. Najlepiej to wszystko załatwić na piśmie.

Reklama
bejbik
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2018-05-31, 19:42

Re: Praca w sobotę zamiast poniedziałku

Postprzez bejbik » 2018-06-01, 19:42

No niektórzy tak właśnie robią. Tym bardziej jak w poniedziałek wypadnie jakieś święto, to przeciez muszą zwrócić sobie te pominięte godziny pracy


Powrót do Czas pracy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości