To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum kadrowe
Forum Kadrowe - prawo pracy, umowy pracownicze, dokumenty kadrowe, urlopy pracownicze, czas pracy, rady pracowników, zarządzanie personelem, kontrole w firmie, orzeczenia SN

Umowy pracownicze, Dokumenty kadrowe - Informacja o warunkach zatrudnienia

Bettix_75 - 2011-04-28, 21:30
Temat postu: Informacja o warunkach zatrudnienia
Informację o warunkach zatrudnienia pracownik musi otrzymać przy każdej umowie!
Mam pracownika, który pracuje u nas 5 lat i umowa kończy mu się 30.04.11r. Następna będzie od 1.05.11 - 30.07.11r.
W związku z tym mam pytanie...
W tej informacji należy m. in. podać ILOŚĆ PRZYSŁUGUJĄCEGO UW
Czyli jeżeli pracownik ma nową umowę zawartą od 1.05.11 - 30.07.11 to powinnam wpisać: 3/12 z 26 tj. 7dni.
Ale ten pracownik na dzień dzisiejszy wykorzystał już 16 dni UW, czyli więcej niż mu się należało za przepracowany okres (ponieważ od 01.01 - 30.04 należało mu się tylko 9 dni, a od 1.05.11 - 30.07.11 należy mu się 7 dni). Czy pomimo tego w inf. o war, zatrudnienia wpisuję, że przysługuje mu 7dni?
Czy wpisać, że od początku roku do końca trwania umowy przysługuje mu 16dni UW? Jak będzie poprawnie?

Bettix_75 - 2011-04-29, 09:46

Dzięki Kasiu :-D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group