To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum kadrowe
Forum Kadrowe - prawo pracy, umowy pracownicze, dokumenty kadrowe, urlopy pracownicze, czas pracy, rady pracowników, zarządzanie personelem, kontrole w firmie, orzeczenia SN

Umowy pracownicze, Dokumenty kadrowe - pisemne upowaznienie

JoannaS. - 2013-07-17, 09:02
Temat postu: pisemne upowaznienie
Czy pracownik zajmujący się w średniej firmie sprawami kadrowymi, musi mieć pisemne upoważnienie do zajmowania się dokumentacja pracowniczą? Czy to po prostu wynika z jego stanowiska? I czy ewentualnie upoważnienie takie ma być wpięte w jego aktach osobowych?
magda 718 - 2013-07-17, 13:03

Nieważne, czy firma średnia czy mała lub duża-każdy pracownik, który przetwarza, utrwala, opracowuje, zmienia, udostępnia dane osobowe musi mieć upoważnienie do tych czynności.
JoannaS. napisał/a:
I czy ewentualnie upoważnienie takie ma być wpięte w jego aktach osobowych?

Tak



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group