Strona 1 z 1

Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-06-19, 15:38
przez kasai
Jakie dokumenty należy posiadać jeżeli chodzi o bezpieczeństwo danych w firmie? Pracownicy podpisują odpowiednie zgody ale czy to wszystko? Zastanawiam się na audytem z tej oferty zadbajobezpieczenstwo bo gdzieś mi ten temat uciekł. Może ktoś ma informacje w temacie i mógłby podpowiedzieć szybciej?

Re: Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-07-30, 17:54
przez kater
oj ciezko mi powiedzieć zapytam koleżanki ona pracuje w zusie :)

Re: Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-08-27, 12:29
przez zacharczuk1
Ja ze swojej strony polecam takie kwestię skonsultować z dobrym biurem kadrowo płacowym w Twoim mieście abyś nie miała więcej problemów.

Re: Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-09-04, 19:56
przez treombo
to je tez bede wszystkim polecał pozdrawiam !

Re: Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-10-05, 10:47
przez elizamorenc
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo danych, to musisz spełnić wymagania chroniące dane. Jeżeli dokumenty z poufnymi danymi są w Twojej firmie do wglądu dla każdego, to powinieneś zatrudnić dobrą firmę informatyczną, która zajmie się tym problemem, dodatkowo osobę archiwizująca.

Re: Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-10-20, 14:10
przez maniekk166
Trzeba zadbać o bezpieczeństwo danych na komputerze. Powinno się zainstalować dobry antywirus i regularnie robić kopie bezpieczeństwa. Dzięki temu dane na komputzerze będą bezpieczne.

Re: Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-10-26, 13:25
przez AnnaLis
kater napisał(a):oj ciezko mi powiedzieć zapytam koleżanki ona pracuje w zusie :)



:)

Re: Bezpieczeństwo danych

PostNapisane: 2017-12-16, 21:22
przez stef332
a jakie to dane są

_______________________________
Împrumut pe termen lung