Dokumentacja czasu pracy, planowanie pracy, praca nadliczbowa, praca w dni wolne, systemy i rozkłady czasu pracy

Moderatorzy: admin, RobertP, notosiup

M
 

praca w domu - co zamiast listy obecności?

Postprzez M » 2009-04-16, 11:00

Mam następujące dwa pytania:
1. Jaką formę potwierdzania obecności w pracy można zastosować zamiast listy obecności?
2. Pracownik pracuje w domu, na podstawie ustnego ustalenia z pracodawcą. Na dodatek godziny pracy tego pracownika (cały etat) są elastyczne - raz pracuje więcej, raz mniej, w zależności od potrzeby. Teoretycznie wszystkie godziny sumują się do pełnego etatu (brak nadgodzin). Jak wyglądać powinno potwierdzenie "obecności" w pracy (tzn. faktu, że zaczął i skończył pracę danego dnia) tego pracownika?

AGNIESZKA1
 

Postprzez AGNIESZKA1 » 2009-04-16, 11:43

Forma potwierdzania obecności jest dowolna, ale jeśli obowiązuje w firmie regulamin pracy to powinno być to w nim ujęte. W pracy na odległość możliwością potwierdzania obecności może być np. zalogowanie się do jakiegoś systemu, albo wysłanie maila do szefa (np.z treścią "dzień dobry" :lol: ) - możliwości może być wiele, nie ma nakazu, że to musi być lista obecności! Ale powinno być to ustalone w regulaminie.

Reklama
olixen
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2018-04-26, 23:40

Re: praca w domu - co zamiast listy obecności?

Postprzez olixen » 2018-09-15, 16:34

Teraz praca zdalna, z domu jest coraz bardziej popularna. Często stosuje się wtedy zadaniowy system pracy, który nie określa ilości godzin w danym dniu, jakie pracownik powinien przepracować. Jest szereg zawodów, które wykonuje się w domu. Możesz dowiedzieć się o nich z tego artykułu https://ekantor.pl/praca-w-domu-czy-to- ... eelancera/


Powrót do Czas pracy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość