Badania wstępne, badania okresowe, szkolenia bhp, odzież i obuwie ochronne oraz środki ochrony indywidualnej
marcins86
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2011-01-12, 18:53

Powierzchnia biurowa dla nowych pracowników

Postprzez marcins86 » 2017-10-04, 07:55

Do naszego działu przewidywane jest przyjęcie jeszcze 4 pracowników, co wiąże się ze wstawieniem dla nich biurek i komputerów. Czy są określone minimalne odległości pomiędzy poszczególnymi biurkami, a także ile osób może pracować na określonej powierzchni?

kadrowa
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2011-04-01, 09:36

Re: Powierzchnia biurowa dla nowych pracowników

Postprzez kadrowa » 2017-10-04, 07:56

Na każdego z pracowników jednocześnie zatrudnionych w pomieszczeniach stałej pracy powinno przypadać co najmniej 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia oraz co najmniej 2 m2 wolnej powierzchni podłogi.

Reklama
infox
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 90
Dołączył(a): 2010-08-04, 10:09

Re: Powierzchnia biurowa dla nowych pracowników

Postprzez infox » 2017-10-04, 07:58

Szczegółowe zasady organizacji stanowiska, na którym wykonywana jest praca przy komputerze, zostały określone w rozporządzeniu w sprawie bhp na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Rozporządzenie drobiazgowo określa wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii dla stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe, a także wymagania dotyczące organizacji pracy przy komputerze.

Muszeczka
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2017-10-09, 12:17

Re: Powierzchnia biurowa dla nowych pracowników

Postprzez Muszeczka » 2017-10-09, 12:33

Z tego co więc orientuje w przypadku przepisów bhp jest także uwzględnione to, jaką powierzchnię pracy powinni mieć do dyspozycji, chodzi tu przecież nie tylko o samą wygodę, ale i bezpieczeństwo.

roti
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-07-14, 22:22

Re: Powierzchnia biurowa dla nowych pracowników

Postprzez roti » 2019-02-12, 23:58

Poczytajcie sobie tutaj https://totalsec.pl/fit-out-prace-remontowo-budowlane/ jak wyglądają realizacje fit out . Jest to znacznie lepsze i bardziej praktyczne rozwiązanie, aniżeli tradycyjny remont czy próba przystosowania powierzchni biurowej do kolejnego pracownika. Warto bowiem zdać się na profesjonalne rozwiązania, która sprawią, że biuro będzie funkcjonalne i eleganckie.

Krisiti90
Doświadczony
Doświadczony
 
Posty: 73
Dołączył(a): 2017-11-02, 12:03

Re: Powierzchnia biurowa dla nowych pracowników

Postprzez Krisiti90 » 2019-04-12, 17:48

No trzeba odpowiednio takie miejsce przygotować do pracy. Wydawać się to może prostą rzeczą, kupić kilka mebli biurowych, foteli, szafek, krzeseł i biurek i z głowy. Jednak nowoczesne biura powinny być jak najlepiej przygotowane, każdy kawałek musi być wykorzystany tak żeby pracowało się efektywnie i z przyjemnością :) Zobaczcie sobie dlatego oferty takich firm jak http://mikomaxsmartoffice.com/pl/ gdzie możecie liczyć na projektowanie wnętrz firm, a także ich ergonomiczne meblowanie. Stworzycie wraz z nimi strefę relaksu w waszych biurach, czy też wyposażycie je w specjalną budkę telefoniczną dla pracowników, która będzie wygłuszona.


Powrót do Bezpieczeństwo i higiena pracy (BHP)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron